ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ

Ανήρ έννους τα καινά τοις πάλαι τεκμαίρεται. Ο άνθρωπος που έχει μυαλό, κρίνει τα νέα από τα παλιά ΣΟΦΟΚΛΗΣ

Η ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΒΟΗΘΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

επαφη στο FACEBOOK : Sokrates Tsoumelekas

Twitter : sokrates tsoumelekas


Χωρίς διαφημίσεις και κέρδος. Γράψτε τις σκέψεις σας και θα αναρτηθούν επώνυμα

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Εξοντώνουν τους Έλληνες τον έναν μετά τον άλλον!

Από επιχειρηματίες οι Έλληνες γίνονται επαίτες στην χώρα του Σαμαρά και του Βενιζέλου! 
 Διαβάστε την καταγγελία.
 
«Οι κερατάδες τελικά κατάφεραν και με κλείσανε… Με φθηνό ενοίκιο 300 ευρώ και μηδέν έξοδα (δεν έχω υπαλλήλους, μόνο προσωπική μου εργασία) δεν άντεξα… στα 1000 ευρώ που έβγαζα, το κράτος (ΤΕΒΕ , εφορία, επιμελητήριο, άδειες κλπ) ήθελαν περίπου 650 ευρώ κάθε μήνα. Βάλε και 300 το ενοίκιο. Δεν έμεναν ούτε 100 ευρώ για να πληρώσω όλους τους λογαριασμούς, σπίτι και γραφείο και να ταίσω τα δύο μικρά μου… Οι κερατάδες κατάφεραν και με λύγισαν και είμαι πλέον άνεργος. Αυτές είναι δύο φωτογραφίες από την διαμαρτυρία μου… Ας έρθουν να με ρωτήσουν στις εκλογές πού θα το ρίξω… Δαγκωτό όμως! Οι Έλληνες τελικά είμαστε υπό διωγμό».



http://ellinonpaligenesia.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ελέγχονται πριν δημοσιευθούν