ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ

Ανήρ έννους τα καινά τοις πάλαι τεκμαίρεται. Ο άνθρωπος που έχει μυαλό, κρίνει τα νέα από τα παλιά ΣΟΦΟΚΛΗΣ

Η ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΒΟΗΘΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

επαφη στο FACEBOOK : Sokrates Tsoumelekas

Twitter : sokrates tsoumelekas


Χωρίς διαφημίσεις και κέρδος. Γράψτε τις σκέψεις σας και θα αναρτηθούν επώνυμα

Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΟΥ ΑΠΑΤΗΜΕΝΟΥ ΚΑΤ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ



Από  τον  Σωκράτη  Τσουμελέκα     


           Μιχάλη  μου   το  χαλί  μου.  Σε  πίστεψα   και   σου  έδωσα  λευκή  επιταγή. Είσαι  ο  σωτήρας  μου  φώναζα.  Τώρα  σε  καταλαβαίνω.  Δεν  είχες  να  ζήσεις. Σου  έκοψαν  και  το  ΕΚΑΣ ???? Πως  θα   αντεπεξέλθεις  στα  έξοδα  27   ακινήτων;  Πρόλαβες  να  τα  μεταφέρεις  σε  offshore ;  Αν  ναι  τα  γλίτωσες.  Αν  όχι αλίμονο  σου.  Έκανες  ότι  πέρναγε  απ  εσένα   να  με  ξυπνήσεις.  Ακόμη  και  το  κότερο  σου  έκανες  νταλίκα.  Έμμεση  προτροπή  για  μένα.    Δεν  σε  άκουσα  .Ήθελα  να  είμαι  νομοταγής.
             Και  τώρα  βρίσκομαι  σε  αδιέξοδο  .Θέλουν  να  μου  κάνουν  δήμευση.  Μη  φοβάσαι  εσύ  την  έχεις  γλιτώσει.  Φρόντισες  με  το  86  του  συντάγματος.  Όλα  έχουν  παραγραφεί. Τους  έγραψες  και  έφυγες.  Πήγες    επιχειρησιακές  διακοπές.  Ξέρω  έχεις  αγωνιά  για  τα  εκεί  κεφάλαια.  Σε  τρώει  η  ανασφάλεια.  Τόσα  και  τόσα  πέρασες  για  να  τα  συλλέξεις.  Φασούλι  το  φασούλι. ……Ήταν  και  το  άγχος  λόγω  Κάντα???  Σκέφτηκες  καιρός  για  ξεκούραση.  Το  τερπνόν  μετά  του  ωφελίμου  που  λένε.  Εξάλλου  ποιος  τους  έχει  εμπιστοσύνη.  Εδώ  σε  διέγραψαν  ,  μετά  από  48  ώρες  ,  από  το  κόμμα  σου.  Είναι  ώρα  για  παλικαριές. 
             Ήμουν  και  εγώ,  πίστευα ,  καλυμμένος.  Θυμάσαι  τότε  που  ο  θειος  σου  είχε  κάνει  σύνταγμα  .Έτσι  τότε  συνήθιζαν  .  Με  το  άρθρο  7     απαγόρευε  τις  δημεύσεις  για  λόγους  οικονομικής  κρίσης.  Εξάλλου  σε  όλα  τα  πολιτισμένα  κράτη  φόρο  αποδίδουν  τα  ακίνητα  που  παράγουν  σε  ποσοστό  ανάλογο . Το  πέταξαν  στον  κάλαθο  των  αχρήστων.  Τα  πάντα  στο  βωμό  της  σωτηρίας  τους.  Έχουν  έτοιμα   ελικόπτερα  .Θα  τους  περιμένεις;  Θα  είναι  μεγάλος  ο συνωστισμός  .Εξάλλου  εσύ  έχεις  μάθει  με  τζετ.  Τόσα  ταξίδια  έκανες  με  τον  Χριστοφορακο.  Πήγες   βέβαια   να  δεις  ποδόσφαιρο  και  με  δικά  σου  χρήματα. Ας  οψεται  η  πατρότητα . Δεν  σε  κατάλαβε  κανείς.  Είσαι  ακόμη  ασφαλής.  Όσο  παραμένουν  στην  εξουσία  εγώ  θα  είμαι  το  θύμα.  Τα  δύσκολα  μετά  την   συγκυβέρνηση  των  συστημικων  ΝΔ  και  ΣΥΡΙΖΑ 

     ΜΕΤΑ  ΦΕΥΓΑΤΕ  ΠΟΔΑΡΑΚΙΑ  ΜΟΥ  ΝΑ  ΜΗΝ  ΣΑΣ  ΧΕΣΕΙ  Ο  ΚΩΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ελέγχονται πριν δημοσιευθούν