Tου Μάνου Χατζηγιάννη
Το μπέρδεμα πολλαπλασιάζεται
καθώς η Σύνοδος έδωσε το πράσινο φως στο εν λόγω νομοθέτημα με τον παραπάνω
δεδομένο, αλλά τώρα που στις βελτιωτικές αλλαγές περιλαμβάνεται αναφορά
πως θα τιμωρούνται με φυλάκιση και πρόστιμο και όλοι όσοι υποκινούν, διεγείρουν
ή προτρέπουν σε πράξεις ή ενέργειες που μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις,
μίσος ή βία κατά προσώπου ή ομάδων προσώπων με βάση τον σεξουαλικό
προσανατολισμό, τι θα κάνει;
Δεν πρέπει να ζητήσει
ενημέρωση; Δεν πρέπει να λάβει εκ νέου θέση; Επιτέλους ποιός κοροϊδεύει
ποιόν;;;
Και πλέον ο Μητροπολίτης
Θεσσαλονίκης Άνθιμος που έδωσε τις παραπάνω διευκρινίσεις και έκρουσε και τον
κίνδυνο μήπως η κυβέρνηση περάσει κάποιες "τροπολογίες" δεν είναι
μέλος του νέου σχήματος της ΔΙΣ, άρα οι νέοι Συνοδικοί οφείλουν να μην αφήσουν
την κυβέρνηση να αλλοιώσει το αρχικό νομοθέτημα, παρά μόνο να επιφέρει τις
απαραίτητες αλλαγές για το θέμα των γενοκτονιών-κάτι που ζήτησε η Σύνοδος την περασμένη
εβδομάδα- και τίποτα παραπάνω!
Σε διαφορετικη΄περίπτωση θα
δικαιωθούν οι διαμαρτυρόμενοι Αρχιερείς τους οποίους ελαφρά τη καρδία
"άδειασε" η Σύνοδος πριν μία εβδομάδα....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα ελέγχονται πριν δημοσιευθούν